Velkommen til din Online Wellness Shop
(0 vare) - 0,00 DKK

Din indkøbskurv er tom.

 

16 til 20 af 59

pr. side

Vores sundhed er Rigdom

26/08/2014 23.24

Denne fantastiske lighed mellem helbred og økonomi har ledt til to nye udtryk, der for os erstatter de forældede og uklare udtryk ”sygdom” og ”sundhed”.

Læs mere
Kommentarer | Oprettet i Mærk Forskellen med Herbalife... af Martin Hedegaard

Susan Bowerman, Herbalifes ernæringsekspert, deler ud af sine tips til, hvordan man får vægten til at ændre sig igen:

  1. Brug en kostdagbog til at holde styr på din kalorieindtagelse – Du har måske været mere forsigtig, da du startede dit vægtreguleringssystem – vejning og måling af alt, du har puttet i din mund – men du er måske ikke længere så grundig, som du har været. Det vil få dig tilbage på sporet.
  2. Erstat to måltider om dagen med en shake, så du kan holde dig inden for din kaloriegrænse. Når du tilbereder din shake, så ved du præcis, hvad der er i den – og hvor mange kalorier der er i pulveret, mælken og frugten – så det fjerner gætteriet fra kalorietællingen. Snup en shake to gange om dagen, og spis et balanceret tredje måltid. Fyld efter med mellemmåltider bestående af fedtfattige, proteinholdige fødevarer, grøntsager og frugt. 
  3. Spis mindre ude – Uanset hvor påpasselig du er, når du spiser på restaurant, er det ofte svært helt nøjagtigt at udregne, hvor mange kalorier der er i det, du spiser, fordi det ofte er svært at vide præcis, hvad maden består af. 
  4. Du ligger måske på den rigtige vægt – hvis du kan, så få din kropsbygning tjekket. Muskler er mere "kompakte" og fylder mindre end kropsfedt – så hvis du bærer på større muskler end gennemsnittet, vejer du måske mere, end du føler, du burde. Hvis dit kropsfedt er inden for det normale område, så har du nok ikke meget – hvis overhovedet nogen – vægt at regulere.
Kommentarer | Oprettet i Vægtregulering af Martin Hedegaard

SAMANTHA CLAYTON, Herbalifes direktør for fitnessuddannelse, er her for at hjælpe dig med at komme over motionsblokeringen og komme på sporet igen.

Samanthas enkle tips, der får dig til at dyrke regelmæssig motion igen i løbet af ingen tid.

Læs mere
Kommentarer | Oprettet i Fitness Tips af Martin Hedegaard

Udsulter du din krop?

26/08/2014 23.16

Problemet med en diæt, baseret på at spise mindre, er at du udsulter din krop, forbrænder mere muskelmasse end fedt, bliver træt og udmattet, og forringer dit immunforsvar, udover at det er ulideligt kedeligt, og ikke virker.

Når du efter et par uger ikke orker at fortsætte længere, og går tilbage til den gamle vane, ja så tager du det hele på og lidt til på den halve tid. Det er rigtigt skuffende, død irriterende, og du mister troen på at det sagtens kan lade sig gøre.

Grunden er, at et vægttabsprogram baseret på at spise mindre generelt, vil få kroppen til at forbrænde muskelmassen fremfor fedtmasse, og efterfølgende har du en mindre muskelmasse, der skal forbrænde den samme mængde fedtmasse som før.

Derudover vil du lide af et underskud af vitaminer, mineraler og proteiner, føle træthed og have en lavere forbrænding bagefter. Det er din muskelmasse, der forbrænder fedtmassen, og kun ved hjælp af proteiner, opbygger du en muskelmasse, der fremover forbrænder dit overskydende fedt og derved er det nemmere for dig,at holde dit vægttab, når du har tabt dig.

Soyaprotein er det bedste protein for den menneskelige krop, og det finder du masser af i Herbalife's ernæringsshake.

Kommentarer | Oprettet i Vægtregulering af Martin Hedegaard
  1. Du kan hjælpe med at få dækket kroppens ernæringsbehov ved at tilføje mellemmåltider til din daglige kost. Mellemmåltider bestående af frugt og grøntsager kan hjælpe dig med at få dine 5-6 portioner af disse om dagen, mens mellemmåltider baseret på mælkeprodukter kan hjælpe dig med at få tilført kosten værdifuldt protein og kalcium.
  2. At spise ofte kan hjælpe dig med at spise mere fornuftigt, når du når til hovedmåltiderne. Hvis du ved, at du kan spise oftere, kan du lære dig selv at blive mæt af mindre, hver gang du spiser, fordi du ved, at du kommer til at spise igen om bare få timer.
  3. Balancerede, portionskontrollerede mellemmåltider kan spille en værdifuld rolle i den daglige kost og hjælpe dig med at holde dig fra de mindre hensigtsmæssige "lækkerier", som kan sætte sig på sidebenene.
  4. Gode mellemmåltider kan holde sultfølelsen fra døren og give en konstant energitilførsel i løbet af dagen.
  5. Det skønne ved at spise balanceret er, at fiberholdige frugter, grøntsager og fuldkorn indeholder relativt få kalorier pr. bid. Det betyder, at du kan spise hver femte time og stadig få kvantitet og kvalitet – uden at bruge større mængder kalorier.
Kommentarer | Oprettet i Optimal ernæring af Martin Hedegaard

16 til 20 af 59

pr. side