Velkommen til din Online Wellness Shop
(0 vare) - 0,00 DKK

Din indkøbskurv er tom.

 

21 til 25 af 59

pr. side

SPIS MORGENMAD

Dem, der spiser morgenmad, har større sandsynlighed for
at opretholde en velafbalanceret vægt. Desuden hjælper morgenmaden dig også med at bevare fokus hele formiddagen. Din hjerne har brug for brændstof efter natten.

Læs mere
Kommentarer | Oprettet i Optimal ernæring af Martin Hedegaard

Herbalifes ansatte og forhandlere arbejder på at ændre folks liv. Se, hvordan vi gør en forskel globalt og lokalt, når vi hjælper folk i nød.

Læs mere
Kommentarer | Oprettet i Herbalife af Martin Hedegaard

I form til Livet

26/08/2014 23.09

Nemme måder at bringe mere motion ind i dit liv på...

Er det helt umuligt at presse 30 minutters motion ind i dit travle program?

Nej, det er det ikke! Alt, hvad du foretager dig, kræver en form for aktivitet, men når vi kalder det ‘motion’, bliver det pludselig til en pligt, og modstanden kommer snigende. Det er på tide at tænke nye tanker. Regelmæssig aktivitet plejer både din krop og dit sind.Det hjælper med at reducere stress, det opstrammer og styrker musklerne, kan forbedre leddenes bevægelighed, forbrænder kropsfedt, fjerner giftstoffer, øger knoglernes massetæthed og meget mere!

Støt din krop nu - begynd allerede I DAG...

I form til livet!

Før du gennemgår nedenstående liste med vores ideer, skal du tage højde for følgende sikkerhedsforanstaltninger – uanset hvad du vælger at gøre, skal du passe på dig selv!

  • Varm op, før du dyrker motion, for at undgå skader.
  • Hvis du føler dig utilpas, så stop med at motionere, og søg hjælp.
  • Drik masser af vand, især når det er varmt.
  • Dyrk ikke motion, lige efter du har spist.
  • Før du kaster dig over nogen form for motion, bør du konsultere din læge for at blive vejledt
  • Lad være med at overdrive – for meget for hurtigt gavner ikke en krop, der har været vant til inaktivitet! Byg gradvist op, og giv kroppen tid til at justere sig.

Det kræver en vis indsats, hvis en aktivitet skal være nyttig og høre ind under kategorien ’motion’. De fleste sundhedseksperter anbefaler 30-40 minutters vedvarende fysisk aktivitet hver anden dag. Det menes at give mest. Hvis du ønsker at regulere vægten, skal du prøve at undgå at fokusere på, hvor meget fedt du ønsker at slippe af med. Vægtregulering er blot en af fordelene ved motion. Den akkumulerende effekt ved regelmæssig motion er langt mere effektiv. Bare vent og se, hvor anderledes du får det! Husk, at den mængde energi, din krop forbrænder, afhænger af aktivitetens type, varighed, forholdet mellem muskler og fedt, din alder og kondition. Du ved, at du bruger meget energi, når du sveder og bliver forpustet!

Lej en tæpperenser, og giv dine tæpper en omgang...

Og du behøver ikke at gå glip af dine yndlings- programmer i fjernsynet. Sørg bare for at se dem stående. Du kan indarbejde alle former for aktivitet. Jog eller gå på stedet, lav sprællemandshop, stræk ud, lav armøvelser med to dåser flåede tomater, spring i minitrampolin. Overvej at købe lidt fitnessudstyr som fx. en lille trappemaskine eller en kondicykel – der findes et utal af muligheder.

Har du fanget ideen?

Som du kan se, behøver de sunde motionsvaner ikke at være kedelige eller ensformige. Vær aktiv tre til fire gange om ugen, og i løbet af ingen tid begynder du at mærke forskellen. Når du er klar til at gå et skridt videre, så køb nogle motions-dvd’er eller meld dig på et motionshold, og du vil ikke fortryde det!

Kroppen har brug for den rette mængde proteiner hver dag for at forblive stærk og sund.

Kommentarer | Oprettet i Mærk Forskellen med Herbalife... af Martin Hedegaard

Herbal Aloe - hårpleje serie er fyldt med lindrende aloe vera og styrkende hvedeprotein, der giver et silkeblødt hår. Indeholder ikke parabener og sulfater, der frarøver håret vigtige fedtstoffer og naturlig fugt, og der desuden får hårfarven til at aftage.

Læs mere
Kommentarer | Oprettet i Personlig pleje Produkt nyheder af Martin Hedegaard

Ernæringsekspert Susan Bowerman viser, hvordan mindre opskriftsændringer kan give store kaloriereduktioner. Få ingrediensmæssige udskiftninger kan gøre de hjemmelavede retter langt mere velafbalancerede. Første skridt i opskriftsændringerne er at kigge på ingredienserne. Prøv om du kan finde nogle bedre alternativer for at skære ned på fedt og kalorier eller for at sætte skub i næringsværdien.

  • Kan du bruge almindelig yoghurt i retten i stedet for creme fraiche?
  • Vil hakket kalkun være lige så godt at bruge som hakket oksekød?
  • Kan du tilsætte flere fibre ved f.eks. at bruge brune ris i stedet for hvide?

Kan du måske tilsætte lidt frugt i salaten eller som ekstra tilbehør? Ved at udskifte ingredienserne med nogen, der giver næsten den samme smag, kan du nemt skære ned på antallet af kalorier.

  • Damp sæsonens grøntsager sammen med citron, eddike, krydderurter, løg, hvidløg og krydderier frem for at bruge smør eller saucer.
  • Frosne grøntsager og frugt er lige så næringsrige og friske og koster måske mindre. Derved har du mulighed for at spise fødevarer, der måske ikke fås hele året.
  • Fordobl opskriften, når du tilbereder retter, der er fryseegnede – f.eks. supper, gryderetter og sammenkogte retter. Derved kan du tage noget sundt op af fryseren og opvarme det i stedet for at ty til takeaway, når du er træt og ikke orker at lave mad.
  • Tilsæt grøntsager i tern til supper, sammenkogte retter, farsbrød, tun- eller kyllingesalat og pastasaucer for at begrænse mængden af kalorier og øge næringsindholdet.
  • Brug mørkegrønne bladgrøntsager i stedet for icebergsalat i salater.
  • De indeholder flere næringsstoffer
Kommentarer | Oprettet i Vægtregulering af Martin Hedegaard

21 til 25 af 59

pr. side