Velkommen til din Online Wellness Shop
(0 vare) - 0,00 DKK

Din indkøbskurv er tom.

 

1 til 5 af 7

Side:
  1. 1
  2. 2
pr. side

Som du sikkert har hørt fra mange fitnesseksperter, handler det at komme i god form om mere end blot en fast, flad mave. Trods dette opfatter mange en fast mave som et af de mest almindelige tegn på en god fysik. Fra en smallere talje til tonede mavemuskler så er maven rigtig manges mål, når de træner og et kendt problemområde, når folk ønsker at regulere vægten. Men er vaskebrætsmaver virkelig et tegn på et godt velbefindende? Og udfører du de rigtige øvelser til at opstramme den? Fitnesseksperten Samantha Clayton har svarene...

Læs mere
Kommentarer | Oprettet i Fitness Tips af Martin Hedegaard

SAMANTHA CLAYTON, Herbalifes direktør for fitnessuddannelse, er her for at hjælpe dig med at komme over motionsblokeringen og komme på sporet igen.

Samanthas enkle tips, der får dig til at dyrke regelmæssig motion igen i løbet af ingen tid.

Læs mere
Kommentarer | Oprettet i Fitness Tips af Martin Hedegaard

Sådan holder du dig i form på en sundere måde, når du har travlt

On his wayEn af de vigtigste ting i ethvert motionsprogram er at opbygge slanke, stærke muskler for at kunne præstere det optimale.

Jeg kan hjælpe dig med at sammensætte et personligt wellness- program, så du kan takle de udfordringer, du står overfor, når du følger et motionsprogram, og derved have fokus på din indsats, så du kan nå dit maksimale potentiale.

  • Føler du dig somme tider 'tynget' af kosten, når du dyrker motion? Det at følge et intensivt motionsprogram kan betyde, at du sikkert foretrækker at føle en vis 'lethed' med hensyn til det, du spiser, inden du dyrker motion. Derfor er det vigtigt at indtage et let og samtidig mættende måltid, hvor du ikke bagefter føler dig tung.
  • Synes du, at det er tidskrævende og besværligt at tilberede et måltid med et højt proteinindhold? Proteiner er vigtige for kroppen, for at den kan opbygge en slank muskelmasse. Derfor er et sundere, praktisk måltid med et højt proteinindhold, som man kan tage med sig, et must for dem, der dyrker motion.
  • Forsyner du kroppen med næringsrige, proteinholdige måltider for at opnå en kortere restitutionstid? Energisk træning er en ekstra belastning for kroppen, og det er derfor vigtigt, at man tager tiden efter træningen, hvor kroppen restituerer, alvorligt. Kroppen skal have hjælp til at reparere beskadigede muskelfibre og erstatte de vigtige næringsstoffer, den har mistet under træningen. Det er vigtigt at efterfylde kroppen med et næringsrigt, proteinholdigt måltid.

Herbalife – et sundere måltid

iStock_000002876867XSmallHerbalife ernærings shake, som er sammensat af ernæringseksperter, er en enestående balanceret sammensætning af ingredienser, der udgør et balanceret måltid.

  • Fås i seks lækre smagsvarianter.
  • Kun 220 kcal. per måltid

Et praktisk næringsrigt og balanceret måltid, der er let at tilberede, især for mennesker, der stræber efter at være på toppen. Det eneste, du skal gøre, er at bevare entusiasmen, så støtter jeg dig undervejs.

Kommentarer | Oprettet i Fitness Tips af Martin Hedegaard

5 GODE TIPS INDEN DU LØBER

26/08/2014 22.56

En af fordelene ved løb er, at du kan gøre præcis så meget ud af det, som dine ambitioner rækker til.

Følg disse tips, eller tag dem du kan bruge.

STRÆK UD INDEN DU LØBER

Har du en spændt muskel, kan du med fordel strække ud, før du løber. Du skal ikke være varm for at strække ud. Husk også at strække ud efter løbeturen

SPIS GODT

Drik en Herbalife - ernæring shake ca. 90 min. inden løbeturen, som sikre dig energi og overskud til dig og dine muskler.

DRIK VAND

Uanset om du løber sommer eller vinter, taber du væske under træningen. Og selv et mindre væske tab på 1-2% kan svække din ydeevne med 10-20 %.

Sørg derfor altid for altid for rigtligt med med vand. Men ikke så meget at det skvulper rundt i maven.

Tilsæt evt. Herbalife’s urte drik til dit vand indtag… Urte drikke giver dig en naturlig energi, og samtidig øger din forbrænding

PLANLÆG LØBETUREN

Planlæg dagens løbe, evt sammen med en løbemakker og sørg for at sætte tid nok af. Det giver en mere målrettet og effektiv løbetræning.

Husk, i en travl hverdag kan du lige så godt udnytte tiden optimalt

SÆT DIG ET MÅL

Sæt dig et mål. fx. et motionsløb, en bestemt distance eller en tid du vil slå. På den måde bevarer du lettere motivationen

Kommentarer | Oprettet i Fitness Tips af Martin Hedegaard

Seriøs med sport?

Der er fem grundlæggende elementer i videnskaben indenfor sports ernæring:

God energi, hydrering, energi fornyelse, reparation og restituering. Vi tilbyder produkter, der hjælper dig i alle videnskabens faser indenfor sports ernæring.
 
Når du giver kroppens celler den ernæring, den skal bruge, kan du få din krop til at yde sit allerbedste.
Som et resultat, din metaboliske niveau forbedres, du føler dig mere afbalanceret, dit immunforsvar er beskyttet, energi niveauet ryger i vejret, og din krop kan forblive aktiv endnu længere.

Uanset hvordan dit fitness niveau er, Herbalife kan hjælpe dig med at komme til målstregen!

Energi og væske

Før og under træning

Energi / brændstofpåfyldning handler om at sikre din krop har de næringsstoffer og energi den har brug for, for optimal ydeevne før og under din træning eller sports aktivitet.
Din krop kan få energi fra protein eller fedt, men den hurtigste form for energi kommer fra kulhydrater. De forskellige typer af kulhydrater optages i kroppen ved forskellige hastigheder:
  • Glukose (fra rørsukker og sukkerholdige drikkevarer) omdannes direkte til dine muskler som glykogen. Det absorberes og anvendes hurtigt og er en ideel energikilde for sprint sport.
  • Fruktose (fra frugt og frugtsaft) forbrændes i leveren, og bliver distribueret omkring i din krop, når det er påkrævet. Dette gør det mere nyttigt for sport, der kræver vedvarende energi.

Sprint sport - sprint løb, sprint-distance svømning

I sprint sport har du brug for energi, der kan udnyttes af kroppen straks. Det vil være bedst, som en hurtig absorberende kulhydratkilde taget omkring 15 minutter før den starter din begivenhed. Kroppen kan lettere optage væsker (og geler) end faste stoffer, så det er det mest ideelle.

Væske er vigtig i alle sportsgrene, men i sprint sports skal det opvejes mod ubehaget ved at transportere store mængder væske i maven under dit løb. Af denne årsag, bør du drikke dit væske i små slurke før din sportsbegivenhed for at absorbere det fuldt ud i kroppen.
Ved forberedelse af et sprint løb, skal du sikre, at du har spist et sundt ernæringsrig måltid tidligere i løbet af dagen (men ikke inden for 1 time før dit løb), og øg dine glykogen depoter, 15 minutter før løbet med en sund kilde af kulhydrater, ligesom vores Thermojetics urte the (blandes i 250ml vand og drikkes langsomt).

Udholdenheds sport - maraton, triatlon, cykling

I udholdenheds-sportsgrene, bør du vælge en langsommere absorberende kilde af kulhydrater. Du kan også have brug for at øge dit energiniveau i løbet af dit løb.
En Herbalife - Ernæringsrig shake med frugtsaft (op til 30 minutter før) er en god energi kilde med komplekse kulhydrater, proteiner og næringsstoffer, og kan levere vedvarende energi til udholdenhed sportsgrene.
Thermojetics urte the er en god energi drik, som er en god kilde til de sunde kulhydrater, for at holde dine musklers glykogen i højt niveau, når din første levering af energi er ved at være opbrugt.

Team sport - fodbold, hockey, basketball, tennis

I team sport, bør du følge en lignende tilgang til udholdenhed sportsgrene. Du bør sikre dit væske og energi niveau er toppet op med jævne mellemrum. En isotonisk drik, som kilde til sunde kulhydrater, ligesom vores Thermojetics urte drik , er ideel.

Tanke op

Umiddelbart efter træning

Efter træningen, er du nødt til at erstatte de glykogener i dine muskler. Der er et 15-30 minutters vindue efter træning, hvor dine musklers brændstofbeholdere er mere modtagelig for at fyldes.

En Herbalife - Ernæringsrig shake i frugtsaft eller en af vores Protein Barer er to bekvemme måder at erstatte denne glykogen. Det er også en god kilde til protein, så din krop kan begynde sin reparations processen straks.

Reparation

1-2 timer efter træning

Når du træner, kommer du i form og din krop tilpasser sig til din sport. Når du træner, belaster / skader du dit muskelvæv, men dette væv vil automatisk reparere sig selv, og kommer tilbage endnu stærkere. Dette er din kroppens naturlige proces af muskel vækst med motion.
 
Protein er kroppen's byggesten. Dette er opdelt i aminosyrer, der bruges til at lave nye celler. Cirka 5 millioner celler dør og udskiftes hvert sekund i vores krop, og denne hastigheden af denne proces øges med motion.
En kvalitets kilde af proteiner er af afgørende betydning for at hjælpe din krop til at fortsætte sin naturlige proces af celle udskiftning og reparation af cellerne, som blev belastet / beskadiget under træning med henblik på at opbygge nye og stærkere muskler.
For atleter, eksperter anbefaler omkring 1,5 g protein pr 1 kg legemsvægt / dag (op til 2 gram for styrketræning). En Herbalife – ernæringsrig shake, tilsat med Personligt tilpasset protein kan hjælpe dig med at nå dette niveau.

Restituere

Komme sig - under dagligt sportsudøvelse

Den gennemsnitlige person bruger 48-72 timer på at restituere efter træning. Følgende elementer er vigtige for alle mennesker, der deltager i sport, især ved højere niveauer.
  • Antioxidanter kan reducere muskel skader ved at fjerne mælkesyre fra musklerne hurtigere og neutralisere frie radikaler. Forkorter restitutions tiden og giver et styrket immunforvar. Antioxidanter findes i mange af vores kosttilskud.
  • Dybt havs fisk olier såsom vores Fiskeolie®, kan give vigtige næringsstoffer til at holde dine led godt smurt, ud over at støtte dit hjerte og hjælpe forbedre cirkulation.
Kommentarer | Oprettet i Fitness Tips af Martin Hedegaard

1 til 5 af 7

Side:
  1. 1
  2. 2
pr. side