Close
740 Herning Frijsenborgvej 12
Ring/sms: 23 34 45 26 E-mail: martin@dinwellnessguide.dk
Lettest efter kl.: 17

Susan Bowerman, Herbalifes ernæringsekspert, deler ud af sine tips til, hvordan man får vægten til at ændre sig igen:

  1. Brug en kostdagbog til at holde styr på din kalorieindtagelse – Du har måske været mere forsigtig, da du startede dit vægtreguleringssystem – vejning og måling af alt, du har puttet i din mund – men du er måske ikke længere så grundig, som du har været. Det vil få dig tilbage på sporet.
  2. Erstat to måltider om dagen med en shake, så du kan holde dig inden for din kaloriegrænse. Når du tilbereder din shake, så ved du præcis, hvad der er i den – og hvor mange kalorier der er i pulveret, mælken og frugten – så det fjerner gætteriet fra kalorietællingen. Snup en shake to gange om dagen, og spis et balanceret tredje måltid. Fyld efter med mellemmåltider bestående af fedtfattige, proteinholdige fødevarer, grøntsager og frugt.
  3. Spis mindre ude – Uanset hvor påpasselig du er, når du spiser på restaurant, er det ofte svært helt nøjagtigt at udregne, hvor mange kalorier der er i det, du spiser, fordi det ofte er svært at vide præcis, hvad maden består af.
  4. Du ligger måske på den rigtige vægt – hvis du kan, så få din kropsbygning tjekket. Muskler er mere “kompakte” og fylder mindre end kropsfedt – så hvis du bærer på større muskler end gennemsnittet, vejer du måske mere, end du føler, du burde. Hvis dit kropsfedt er inden for det normale område, så har du nok ikke meget – hvis overhovedet nogen – vægt at regulere.

Add Comment